Грушвицький ліцей

Домівка » Науково-проблемна тема школи

Науково-проблемна тема школи

Перспективний план роботи  Грушвицької загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів  над науково-методичною проблемою

«Формування конкурентноспроможної особистості засобами інноваційних технологій» на 2017/2022 навчальні роки         

проблемна тема

Актуальність науково-методичної проблеми полягає в тому, що українська освіта XXI століття потребує кардинальних змін у структурі, змісті та технологіях навчання.

Головна причина, що впливає на ситуацію в галузі освіти, – прискорення темпів розвитку суспільства. В умовах України готовність до змін конкретизується у вимогах підготовки учнів до життя в ситуації переходу до інформаційного суспільства. У Національній доктрині розвитку освіти в Україні зазначено, що «головна мета української освіти – створити умови для особистісного розвитку і творчої самореалізації кожного громадянина України, формувати покоління, здатні навчатися впродовж життя, створювати й розвивати цінності громадянського суспільства; сприяти консолідації української нації, інтеграції України в європейський і світовий простір як конкурентоспроможної і процвітаючої держави».

Мета: створення оптимальних умов для формування конкурентноспроможної  особистості засобами інноваційних технологій на уроках та в позаурочній діяльності в атмосфері співробітництва і конструктивної взаємодії вчителя, учня  та його батьків.

Завдання:

  1. Вивчити й узагальнити питання формування конкурентноспроможної особистості засобами інноваційних технологій у психології, педагогіці та методиці викладання.
  2. Формувати особистість патріота України, який усвідомлює свою належність до сучасної цивілізації, підготовлений до життя і чітко орієнтується в сучасних реаліях.
  3. Забезпечити умови для самореалізації школярів відповідно до їх здібностей, нахилів, суспільних та власних інтересів.
  4. Забезпечити застосування інноваційних технологій з метою формування конкурентоспроможної особистості.
  5. Формувати в учнів навички здорового способу життя, збереження та зміцнення фізичного та психічного здоров’я.
  6. Створити базу методичних рекомендацій, матеріалів, конспектів занять (уроків, курсів за вибором, факультативів, класних годин), спрямованих на формування та розвиток конкурентноспроможної особистості.
  7. Розробити модель конкурентноспроможної особистості.
  8. Проаналізувати ефективність проведеної роботи .

Очікуваний результат:

  • підвищення професійної компетентності, творчого потенціалу педагогів у формуванні конкурентноспроможної особистості засобами інноваційних технологій на уроках та в позаурочній діяльності;
  • підвищення рівня навчальних досягнень, вихованості, розвитку творчого потенціалу учнів;
  • підвищення рівня сформованості життєвих компетентностей учнів, готовності їх до життя, здатності самостійно приймати рішення та бути конкурентноспроможними на ринку праці;
  • вироблення методичних рекомендацій за результатами роботи над науково-методичною проблемою;
  • розробка програм, проектів і семінарів з проблеми;
  • обмін досвідом, інтеграція отриманих знань в практику роботи вчителів школи;
  • використання набутого досвіду на практиці;
  • поширення за межами школи кращого досвіду, створеного у середині колективу.

 

 

 

 

 

 

«Формування компетентної особистості для життя в інформаційному  суспільстві”.

Мета: досягнення школярами такого рівня особистостістної зрілості, який би дозволив

випускникам  після закінчення  школи бути готовими до свідомого

самовизначення з урахуванням не тільки своїх нахилів і здібностей, але й

інтересів сучасного інформаційного суспільства.

План реалізації:

Підготовчий етап  

Травень-серпень 2012 року

І етап. Діагностика.  Теоретичне обґрунтування науково- методичної проблеми. Ознайомлення з аспектами роботи щодо її реалізації. 2012-2013 н.р.

ІІ етап. Практичне дослідження проблеми. 2013-2014 н.р.

ІІІ етап. ІV етапи. Практичне дослідження проблеми та  оволодіння проблемою.  2014-2015 н.р. та 2015-1016 н.р.

V етап. Дослідження результативності. Узагальнюючий, підсумковий етап. 2016-2017 н.р.